Allt bör tas med en stor nypa salt...

Den spanska tidningen Marca ( trovärdighet oerhört låg ) rapporterar att Milan ska vara nära både Huntelaar och Sneijder... En nyhet som gör mig så glad att jag knappt kan tänka på något annat...

Förrens Gazzetto Dello Sport ( oerhört hög trovärdighet ) rapporterar att Sneijder är oerhört nära att bli utlånad till Inter... Då blir jag så deprimerad att jag funderar på att gå och lägga mig tidigt...
*********************

Ledesma eller Montilivo eller Hernanes... Där har ni namnen som kommer bli högaktuella om Pirlo säljs till Chelsea...
*********************

Milannews skriver idag att Boswinga plus cash är det nya budet på Pirlo... Låt oss hoppas att det stämmer...
*********************

Silvio Berlusconi har nog inte sett Milan de sista två åren... Tidigare idag sa han följande:

- Vi har varit och är fortfarande nummer ett i världen...

Bloggarens kommentar:

Ja du Silvio... Vi var bäst i världen 2003-2004, då spelade vi fantastiskt... Vi var även bäst i världen 2007 men detta berodde bara på en sak, nämligen att Kaka´ var dubbelt så bra som alla andra i hela världen!. Utan Ricky hade det förmodligen tagit slut redan i gruppspelet och med dagens lag kan vi börja sikta in oss på tredjeplatsen i gruppen så vi får spela vidare i euro league eller vad det nu heter...
**********************

Derby redan den 29 augusti... Man har redan börjat få ångest...
**********************

Är det någon som förstår hur varför vi ska spela en träningsmatch mot Real Madrid den 25 augusti...
Må Leonardo skicka primavera laget för jag vill inte höra några som helst ursäkter klockan 22:45 den 29 augusti!...
**********************

Kommentarer
Postat av: Anonym

träningsmatchen mot real låter idiotisk :o

2009-08-02 @ 21:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0