Det finns inga fler ursäkter nu...

Torsk mot Inter och Juve i Trofeo Tim. Ja, vi ska inte dra för stora slutsatser av det där då det var 45 minutersmatcher...

Men, torsk mot: Inter, Club America, Chelsea, Bayern också vidare det går helt enkelt inte att förklara bort. Ja jag vet att det är träningsmatcher, men jag vet även att på lördag kväll spelar Milan Serie A premiär. Vad ska vi säga efter det?
Milan spelar i dagsläget utan någon somhelst teknik på mitten. Pirlo är för dålig och varken Max, Flamini eller Gattuso kan spela i regista rollen och styra spelet.

Slutsats:

Utan en ny mittfältare på mitten som kan styra spelet kommer det se lika dåligt ut i år som förra året och året innan dess.

****************************

Goal citerar en Italiensk källa idag att Milan på måndag kommer att göra klart med Cesc Fabregas från Arsenal. Jag tror föga på dessa uppgifter men jag lovar att gråta glädjetårar om detta inträffar...
****************************

Leonardo igår:
- Jag är nöjd med laget, men vi behöver förstärkningar...
****************************

Kommentarer
Postat av: Maldini

Kan väl inte vara möjligt att Fabregas kommer ansluta till Milan?! vilken källa har du fått det ifrån?!



2009-08-16 @ 00:18:56
Postat av: Anonym

Fabgregas kommer inte komma, för då hade han inte spelat för Arsenal idag kan jag lova :)

2009-08-16 @ 00:47:17
Postat av: FACM

Om nu en "stor" värvning prestenteras på måndag, så skulle jag inte bli det minsta förvånad ifall det är David Beckham...

2009-08-16 @ 10:30:32
Postat av: Anonym

Ska inte klaga i så fall,bättre med Beckham än ingen alls.Lite uppdatering av sidan oxå hade inte varit fel:):)

2009-08-17 @ 21:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0