Det värsta sedan Istanbul...


Du är ytterst ansvarig för vad som händer i klubben nu...

Vi hade våra förväntningar, drömmar om hur det skulle gå. Nu skulle man kunna säga att vi har kraschlandat. Är det fortfarande någon som realistiskt kan säga att det här laget håller top 5 klass?...

Milan var bra första kvarten. Sen är det bara nattsvart.

Jag kan inte flyga flygplan. Inte köra motorcykel. Jag kan knappt cykla. Men jag inser mina begränsningar så jag ger mig inte in på sådana saker. Varför spelar då Jankulovski vänsterback i Milan. Inser inte han sina begränsningar...

Silvio Berlusconi var så förbannad igår att han lämnade läktaren tidigt. Dock åkte han inte hem och började ringa samtal efter nya spelare, Nej han gick ner och tröstade laget i omklädningsrummet...

Stackars Leo blev hårt ansatt i Rai direkt efter matchen. Jag kan säga att det rullades upp sekvenser hur Inter gång på gång hade moterväg ute på vår vänsterkant...

Gattuso då. Jo han gör sitt livs sämsta match i Milan tröjan, oerhört uselt... Men hade pajasen Pirlo blivit såld i somras så hade varken 2-0 eller Gattusos första varning kommit. Den frisparken som Pirlo slår som blir till en kontring för Inter är förmodligen sämre än den Emerson skulle peta förra säsongen borta mot Sampdoria...

När Stankovic dominerar på en fotbollsplan säger det rätt mycket om hur jävla uselt vårt lag är...

Herregud vilken klasskillnad den var igår...

När vi förlorar med 4-0 hemma och Storari, Thiago Silva och Nesta är de enda tre Milanspelarna som kommer undan med godkänt, först då fattar man hur illa det är. 4-0!...

Nej jag går och lägger mig igen...
*****************************

Kommentarer
Postat av: Forza Milan

Blir så trött på alla dumma kommentarer Milanspelarna kör med(kolla goal.com).O Leonardo säger att vi har mycket kvar att bevisa.Vad Leo,vad undrar jag,trodde du kunde påverka nu när du tog över men icke,Inter hade 4 nyförvärv o alla håller mycket hög klass,Milan har 3 men bara en spelade.Fattar inte vad Boriello gör på planen. Ne du Silvio du har nu ca 38 timmar på dig att köpa ett par bra spelare annars kan du kamma flinten då de e kört i både ligan o CL.Tänk vad Real kommer göra med oss.

2009-08-30 @ 10:21:23
Postat av: Anonym

Real kommer äta upp oss...

2009-08-30 @ 11:46:43
Postat av: Henrik

haha ja, tänk dig C.Ronaldo mot Jankulovksi....jag skrattar ihjäl mig redan hur grundlurad han kmr vara..

2009-08-30 @ 11:47:39
Postat av: Forza Milan

Äta,tugga o sen skita ut oss.

2009-08-30 @ 13:35:49
Postat av: Mr

Så trött på detta snack. Jag är så klart inte heller nöjd med gårddagens fiasko. Men va fan, 1 dålig match och snacka inte om träningsmatcher så är alla fans helt galna som vanligt!



Tror absolut topp 4 för detta lag, inget snack! Däremot vill jag också se nya ytterbackar. Men kvaliteten finns i truppen gäller bara att få ut den samt att spelare som Gattuso inte förstör en hel match med 2 riktiga dåliga beslut!

2009-08-30 @ 16:58:23
Postat av: Forza Milan

1 match säger du,de e den enda match som är viktig att vinna i stort sätt,ok om dom förlorade men de gjorde dom inte dom blev utklassade av ett lag som köpt nya spelare och som använder dom.De gör inte Milan,dom har köpt 3 spelare o sätter 2 på bänken,skulle satt in Jan direkt i andra.

2009-08-30 @ 17:19:26
Postat av: Markuss

REAL KOMMER INTE GÖRA OSS ETT JÄVLA PISS. dra o hejja på real om dom är så jävla härliga. När dribblade Ronaldo bort en spelare sist? inte fan kommer han göra det mot milan iaf.... vi reser oss alltid, men för att resa sej lär man ligga! xD

2009-08-30 @ 17:29:06
Postat av: Mr

Men herregud. Återkom efter 10 matcher om Milan ligger risigt till i ligan. Men jag har aldrig varit med om supportrar som gnäller så snabbt. Det har gått 2!!! matcher av 38 i ligan och CL har inte ens börjat och det låter som säsongen är över.



Lägg ner snacket, börja håll på ett annat lag istället. Klart att jag inte är nöjd, men varför alltid klaga. Ge laget lite tid! Visst är det ruttet av ledningen att inte ge Leo lite nyförvärv, men nu är det så! Live with it!



Hela denna blogg handlar bara om att klaga! Helt galet!

2009-08-30 @ 17:51:34
Postat av: Anonym

dra o läs en annan blogg istället om du inte gillar att vi klagar då!

2009-08-30 @ 18:51:25
Postat av: Anonym

Bra idé. Lägger ner denna bloggen, för det är bara ett gäng tards här

2009-08-30 @ 19:32:02
Postat av: Mr

Fakta är att det inte kommer in fler spelare.

Var lite kreativa och fundera på hur ni tycker vi ska åstadkomma så bra som möjligt med den trupp vi har istället för att säga att vi ska värva hela tiden. Vad hade du gjort om du varit tränare med denna trupp? Lite intressant läsning istället för att "fy fan berslusconi, fy fan vad Milan suger, fy fan bla bla".

2009-08-30 @ 19:42:33
Postat av: Naaw

Hans blogg, han skriver vad han vill, gillar man inte o läsa det så kan man skita i det...jag gillar inte o läsa blondinbellas blogg tex, jag skriver inte till henne och ber henne skriva om något jag gillar, utan jag skiter i att läsa den istället.

2009-08-30 @ 23:37:18
Postat av: Add

Mr.

Med all respekt.

Men du kan ju inte på allvar mena att vi ska komma tillbaka om tio omgångar. Vi har ju lidit redan i snart 2 år!.



Att du tycker det ok att torska i ett derby med 4-0 det får stå för dig. Dock ställer jag lite högre krav.

2009-08-31 @ 17:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0