Dinho hemskickad av supportrar inatt...


Det var ju kul att du visade storform för någon vecka sen...

Ronaldinho, Dida och ett par vänner beslut sig igår för att gå på Latinamerikansk festival utanför Milano. Fest blev det naturligtvis för grabbarnas del. Nu är vi dock inte längre i Barcelona och ett par supportrar fick syn på killarna som skällde ut Dinho och Co efter noter. Därefter skickade supportrarna hem Ronnie...

Bloggarens kommentar:

Fantastiskt bra att Milansupportrarna skickade hem honom. Dock tror jag inte att Dinho någonsin kommer att lära sig läxan. Dessvärre mina damer och herrar kommer vi nog aldrig att få se Dinho i storform i Milan.

P.S. Silvio, läge att börja tänka om nu och försöka hitta en ersättare till Kaka´ då Dinho nu än en gång visat att han är mer intresserad av party än att hålla sig i form... Var är min Brasse du lovade?...
***********************

Tänk om vi får De Silvestri i utbyte mot Oddo. Bara tanken får mig att dregla...
***********************

Pirlo säger att han skulle gått till Chelsea om han inte trott att Milan har chansen att vinna ligan i år...

Bloggarens kommentar:

Jag tror att vi inte kommer ha en chans att vinna Lo Scudetto om inte Pirlo får konkurrans på hans position. Glöm inte att Pirlo tillsammans med Seedorf har varit totalt urusla de sista åren och de sämsta spelarna i Milan de två sista åren...

(Ja, jag vet vad ni tänker... Kalac då?... Jag förtränger att han är Milanspelare, för mig är han bara någon som man måste göra sig av med varje gång man startar en ny säsong på FM...)
***********************

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte bara på FM man försöker göra sig av med Kalac kan jag lova :p bra skrivit som vanligt förövrigt :)

2009-08-08 @ 23:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0