Ett dygn innan världens största fotbollsmatch...


Får vi något lika mäktigt imorgon...

Pato till Gazzettan idag:

- Jag skulle ge vad som helst för att göra mål i derbyt!

Bloggarens kommentar:

Jag med Alexandre... Jag med...

Kaka´ till Gazzetta:

- Jag saknar derbyt men Leonardo vinner det med hjälp av Pato och Nesta.

Bloggarens kommentar:

Vi saknar dig med Ricky...
***********************

Trolig startelva imorgon...

I kassen: Marco Storari.
Mittbackslåset består av: Thiago Silva och Sandro Nesta. Jankulovski till vänster och Zambrotta till höger.
På mittfältet hittar vi tre killar i form av: Flamini, Pirlo och Gattuso.
Fram lirar: Ronaldinho, Pato och Huntelaar.

Inter då... I mål kommer världens bästa målvakt i form av Julio Ceasar stå. Ceasar är den enda spelaren jag vill ha från Inter.
Där bak lirar Maicon, Lucio, Samuel, Chivu. På mitten lirar Muntari, Stankovic och Thiago Motta.
Fram kommer det förmodligen startas med: Sammy Etoó, Diego Milito och Mario Balotelli.
***********************

Glöm inte pågar. Perez skickade sitt förredetta banklånade lag till Milano 03-. hur gick det då? Milan vann naturligtvis och laget betalar han fortfarande av banklånen på.
***********************






Kommentarer
Postat av: Bananen

Maicon hade också suttit fint i rött-svart!

2009-08-28 @ 11:29:48
Postat av: Add

Så sant som sagt. Maicon hade inte heller varit fel. Dock tycker jag i Julio är i en helt egen klass.

2009-08-28 @ 11:35:13
Postat av: Anonym

HAde inte sagt nej till Maicon heller :)

2009-08-28 @ 11:37:10
Postat av: Mr

Maicon är en av världens bästa ytterbackar, kanske den bästa så han hade varit grym i Milantröjan!

2009-08-28 @ 11:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0