Galliani verbalt attackerad... Toppmötet inställt...


En mycket pressad man...

Påväg till högkvarteret på Via Turati blev Galliani verbalt attackerad av förbannade supportrar som fortfarande inte kommit över Kaka´ försäljningen (inte jag heller) samt att inte ett enda nyförvärv av klass dykt upp än...

Samtidigt skulle Berlusconi, Galliani och Leonardo mötas och disktutera transfermarknaden och vad Milan behöver göra... Detta blev dock föga förvånande inställd då Silvio har fullt upp med politeken... Dock ska mötet äga rum imorgon...
********************

Uppgifter poppar upp överallt nu att Fabregas kan komma att vara pågång... Hoppa för guds skull inte högt nu mina damer och herrar... Milan har åkt världen runt med 14 miljoner euro i fickan...

Därför bedömer jag att chansen att Fabregas skulle komma är ungefär lika stor risk som att en komet skulle träffa mitt vardagsrum nu i eftermiddag när jag ligger och tittar på en repris av Melrose Place...
********************

Snart måste silly season vara slut... Jag orkar liksom inte med mer besvikelse...
********************

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med!!! låt lidandet ta slut!

2009-08-04 @ 19:34:12
Postat av: Anonym

HUNTELAAR KLAR FÖR MILAN!!!!!!!!!!

2009-08-05 @ 19:36:31
Postat av: #99

Jaaaaaaa! Var det slutvärvat nu?

2009-08-05 @ 20:26:46
Postat av: Add

Inget är officiellt med Hunter... Jag tror inte på det förrens han spelat sin första match för Milan med tanke på hur det slutat de sista åren med spelare som varit klara... Suazo, Cissokho...

2009-08-05 @ 22:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0