Mercaton är ett skämt... och CL lottningen...

Rafinha uppges nu vara klar för Juve... Bitterhet är vad jag känner... Bara bitterhet... Då finns det bara ett namn kvar på listan. Adriano från Sevilla. Galliani, lös det här nu...
**********************

18:00 lottats det vilka lag vi ska möta i hösten Champions League. Hela världen verkar skälva för att få Real... Inte jag, jag vet att vi kommer få dom och precis som för sex år sedan när Perez skickade sitt banklånade skrytbygge kommer dom även denna gång att få åka hem med svansen mellan benen...


Barca är det enda laget jag undvika under hela turneringen, dom kan vi som tur är inte få dem i gruppspelet...

18:00 som sagt. Viasat sport sänder... Mer om lottningen efter det...
***********************



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du fick, Real och Milan i samma, varför sa du så???? FAN

2009-08-27 @ 18:31:20
Postat av: Add

Sorry lad. Men det blir fint att köra över dom =)

2009-08-27 @ 19:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0