Oddo kan lämna...

Transfermarketweb.com skriver idag att Oddo är redo att lämna Milan om rätt anbud dyker upp...

Bloggarens kommentar:

Jaha... Vad är rätt anbud? Du har redan nobbat ett par. Väntar du på att Real eller Barca ska höra av sig?...

**************************

Klaas Jan missar Siena matchen pågrund av att han drog på sig ett rött kort i sista omgången i La Liga...

Har aldrig hört något dummare i hela mitt liv. Ok för att man blir avstängd i första omgången av Champions League när man får ett rött kort sista omgången men come on, vi snackar ju inte ens samma liga... Bara i Italien mina vänner... Bara i Italien...

***************************

Annars är det ruggigt lungt runt klubben just nu efter att Silvio stängt ner marknaden... Jag väntar dock fortfarande på den där Brassen... Det är vi nog fler som gör...
***************************

Kommentarer
Postat av: vanbasten

Snälla glöm den där brassen. Endast transfermarketweb.com som sa att brassen kommer. Finns ingen annan länk om den där brassen. Lägg ner!

2009-08-20 @ 17:57:00
Postat av: #99

Jag hoppas mera på att en ytterback kommer.



Hunter grejen var mycket lustig. Som tur är det Siena som står för motståndet...



Kör hårt!

2009-08-20 @ 18:02:35
Postat av: Jonas

Undrar också vilken din källa är för denna brasse du pratar om... Jag har aldrig hört Berlu i någon intervju lova att en brasse är så gott som klar!



Tror även mercaton är som Berlu sade, nerlagd för Milans del! Dessvärre!

2009-08-20 @ 20:45:21
Postat av: Add

Van Basten & Jonas:



Tuttomercatoweb.it, Gazzetto Dello Sport, Corriere medflera publicerade en intervju för ett tag sen där Silvio bekräftade att en ung lovande mittfälltare var så gott som klar. Han bekräftade även att spelaren var Brasse.



Van Basten. Lägga ner är något jag aldrig kommer att göra så länge truppen ser ut som den gör. Om du tänker efter riktigt så kan inte du heller vara speciellt nöjd. Jag kan helt enkelt inte acceptera att man säljer sin bästa spelare och sedan ha mage att säga att vi har ett lag fullt av mästare... Vi har idag ett lag fullt av föredetta mästare, det är den bittra sanningen...

2009-08-20 @ 22:40:03
Postat av: vanbasten

Add //



Jag har endast sett den nyheten på transfermarketweb.com som jag sa tidigare.



Jag kanske kan ha fel, men senast jag läste angående Berlusconis uttalande så kommer det ej någon mittfältare.



Han kanske sa att en brassemittfältare iprincip är klar när det var tänkt att Pirlo skulle dra? Men nu så stannade Pirlo, och dealen med brassen blev ej av.



Så ingen brassemittfältare kommer. Jag är stensäker på att den brassen Berlusconi menade var Hernanes.

2009-08-20 @ 23:01:22
Postat av: vanbasten

Var ju trots allt Leo som ville att Pirlo skulle stanna - Annars hade Berlu sålt han, som Kaká.

2009-08-20 @ 23:02:26
Postat av: Rickard

Innebär detta att du hela hösten,vintern..och förmodliger våren också kommer att skriva sarkastiska kommentarer och mestadels fokusera på det som är negativt med klubben? Jag uppskattar sammanfattningen av alla rykten och allt skvaller osv, men nu mer så vet man ju att du efter varje litet inlägg dissar Milan. Och det blir lite tjatigt i längden.



Nu kommer det säkert in något ljushuvud och kommenterar att vi svenska supportrar inte vet ett skit om Milan, att han har varit gangsterboss i Milano osv(please grow up)och att vi kommer hamna sist i ligan. Men jag tycker man borde kunna se till nuet och den trupp vi har och insè att allt inte är nattsvart. Vi har Nesta tillbaks, Huntelaar ska bli intressant att följa. Pånyttfödd Dinho och en ny spännande tränare i Leonardo med mera. Bara en tanke, men det är din blogg.



Och eftersom retard nummer två förmodligen kommer upplysa mig om att det är frivilligt att läsa bloggen så är det väl lika bra att jag informerar vedkommande om att jag vet det.



Annars bra, keep it up!

2009-08-21 @ 01:30:28
Postat av: Anonym

Stå på dig Add, håller med dig och älskar din blogg :)<3

2009-08-21 @ 05:36:35
Postat av: Gangsterboss

Rickard:



Jag kan ju använda dina ord... "please grow up"!



PS. kan tänka mig att du både är ett ljushuvud och efterbliven!

2009-08-21 @ 06:41:33
Postat av: #99

Högklassiga kommentarer.....



Ni som har kollat alla t-mather: Hur har Silva sätt ut? Fungerar Nesta-Silva axeln?

2009-08-21 @ 11:50:13
Postat av: Add

Rickard. Naturligtvis kommer de sarkastiska kommentarerna pågå fram tills ledningen börjar agera. Det är inte ett division 7 lag vi följer där resultaten kvittar. Pånyttfödd Dinho? Det återstår att se. Fått tillbaka Nesta, det återstår också att se.



En sak är dock säker. Vi har sålt vår absolut största stjärna och inte ersatt honom... Kanske är vår tid som storklubb förbi. Om inte och laget tar en titel i form av Serie A guld eller CL då är jag den första att be om ursäkt.

2009-08-21 @ 14:09:51
Postat av: Anonym

Håller med Add där :)

2009-08-21 @ 14:45:46
Postat av: :)

Det var ju inte precis en hög oddsare att du höll med...

2009-08-21 @ 16:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0