Agenten: Milan är fortfarande i Pole Position...


Fortfarande värd 20, inte mer... Definitivt inte mindre...

Luis Fabianos agent Jose Fuentes sa ikväll följande till TMW:

- Vi väntar fortfarande på ett nytt bud från Milan, det första var lite för lågt för att de skulle kunna släppa honom så vi väntar på ett högre bud. Det finns inga andra klubbar med i bilden. Vi gav Milan vårt ord att det är till Milan vi vill och det gäller fortfarande...

Samtidigt säger Milans advokat Cantamessa:

- Det finns inga nya möten planerade... Det senaste budet var fortfarande för lågt och affären kan bli långdragen...
*************************************

Gamle Milantränaren Sacchi sa idag följande i Gazzetto Dello Sport:

- Leonardo, jag tvivlar inte på honom. Men Milans trupp är en mix av spelare som är för gamla och för unga...


- Inter har ett lag som är bättre på grund av individuella spelare och Juve ska ha beröm för köpet av Diego...

- Ronaldinho, han föddes med fotboll i sinnet men måste hitta sin motivation, han har mycket att bevisa detta året...
**************************************

Marco Borriello intervjuades idag i Milan Channel:

Om att ta över Kaka´s nummer:

- Det är min mammas födelsedag, samt att jag hade nummer 22 i Genoa och där gick det bra med det nummret. Förra säsongen hade jag nummer 11 och det gick inget vidare...

- Samtidigt är det ingen ide att jämföra. Kaka´ kan jag inte uppnå och vi spelar vi på olika positioner...
***************************************

El Mundo Deportivo (en spansk tidning alltså väldigt låg trovärdighet) rapporterar att både Milan och Manchester City kan tänkas lägga in en stöt på Barcas mittback Carles Puyol. Puyols kontrakt går ut nästa sommar och han vill helst förlänga med Barca...

Undertecknads kommentar:
Jag tror inte att Barca kommer släppa Puyol och jag tror inte att Puyol någonsin kommer lämna Barca, jo kanske om City erbjuder han 3,5 miljoner i veckan när han fyllt 36 och funderar på att lägga skorna på hyllan...

Samtidigt anser undertecknad att det är stor komedi när tidningar skriver att vi konkurrerar om en spelares underskrift med Manchester City, United ja men inte City...

Kommentarer
Postat av: vanbasten

Orkar fan inte vänta, bli officiellt för h*lvete!!

2009-07-14 @ 20:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0