En dröm... En mardröm...

Vi kan nu stryka Cissokho och Santos som potentiella vänsterbackar nästa år. Vi kan stryka Adebayor, Tevez och Benzema som eventuella drömvärvningar på forward sidan...

Då får vi börja titta på hur det kan bli...

Drömvärvningar:

Anfallet:

Dzeko, Wolfsburg sägs nu ha kommit överrens med Nilmar. Vi kan drömma/hoppas/önska att det här öppnar någon form av dörr för att Bosniern tar på sig världens vackraste tröja redan under sommaren. Dzeko är mitt första alternativ. Egentligen den enda jag verkligen vill ha på forwardsidan...

Fabiano
, med tanke på att det kan blir Toni eller Trez får Fabiano ses som ett bra köp. Han är dock långt ifrån mitt första alternativ...

Mittfältet:

Hernanes, Milan lägger inte in en stöt på Sao Palo liraren på grund av att han ej har eu pass och den sista platsen sparar Milan in i det sista. Hernanes kommer dock bli klar om Pirlo går till Chelsea...

Ytterbackar:

Inte en aning längre. Cissokho fiaskot svider fortfarande hårt. Nu missade vi Santos med. Snart finns inga bra alternativ kvar.


Mardrömsvärvningar:

Anfallet:

Luca Toni, Trezeguet eller någon annan 32 åring som är på nedgång i karriären..


Försvaret:

Fabio Grosso, dansade en sommar och det kan man aldrig ta i från honom... Nu tre år senare är han sämre än någonsin och det skulle inte förvåna mig om Galliani står med han och Toni på Milanello om ett par veckor och berättar om vår framtidssatsning...

Kommentarer
Postat av: elem

Är du ärlig när du skriver att Adebayor hade varit en drömvärvning eller är det bara frustrationen?

2009-07-21 @ 17:58:28
Postat av: Anonym

Adebayor e sämst.

2009-07-21 @ 18:47:37
Postat av: Add

Elem.

Med tanke på vad det kan bli så absolut. Jag tror Adebayor hade varit suverän tillsammans med Pato.

2009-07-21 @ 18:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0