Milan kommer bara att köpa spelare som är yngre...

Detta säger Silvio Berlusconi idag till tuttosport.it.. Han menar att inga fler trettioåringar kommer att värvas för de har för hög lön. Han vill hitta unga och starka spelare, helst inte hellre än 23...
*************************

Chelsea har lagt ett officiellt bud på Pirlo. det sägs att budet ligger någonstans på 110 miljoner och Claudio Pizzaro... Som sagt inga fler 30 taggare tack...
**************************

Gareth Bale är återigen på tapeten... Det verkar hjälpa att Leo säger ifrån... Jag gillar redan Leo, han är ärlig...
**************************

Sampdoria sägs vara intresserade av Milans Abate... Sälj då för all del... Killen är en duktig fotbollspelare men kommer aldrig att hålla Milanklass...
**************************

Hacker eller tabbe från acmilan.com?... I vilket fall fick det oss supportrar att hoppas...
***************************

Kommentarer
Postat av: Srika

Håller inte med dig där om Abate, han har imponerat positivt hittills och visat att han kan hålla Milanklass.

2009-07-28 @ 21:09:39
Postat av: Anonym

Håller med Srika.

2009-07-28 @ 23:22:04
Postat av: Andersosa

Det viktigtaste är väl att ge honom chansen på ritkigt, annars lär vi aldrig märka om han platsar. Tror speedkulan kan vara nyttig.

2009-07-29 @ 00:56:53
Postat av: Add

Min åsikt är att Abate inte håller riktigt i Milan och frågan är om han någonsin kommer att göra det.Samma sak gäller Di Gennaro. Dock ska jag verkligen ge dessa killarna en chans men jag är inte imponerad av det jag har sett hittills.

2009-07-29 @ 16:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0