Nu måste ni skämta med mig...


Skona mig... Snälla...

Oroväckande rapporter från Channel4.... Milan ska tydligen ta en närmare check på Peter Crouch... Ja ni vet han som spelade i Hässleholm för ett par år sedan...  Tydligen ska Carlo Ancelotti redan velat ha honom förra året och det hade ju varit fruktansvärt underhållande att se han och Emerson på plan samtidigt!.
Då inte Milan ska ha råd med varken Dzeko eller Adebayor så är Crouch nästa man på listan...

Bloggarens kommentar:
Är det någon som tvivlar nu på att Hubner kommer vara aktuell innan fönstret stänger?.
*********************


Kommentarer
Postat av: AJ

Åh herre min gud!

2009-07-01 @ 23:14:33
Postat av: Sobek

om de ska köpa crouch kan de väl lika gärna satsa på Borriello

2009-07-01 @ 23:34:43
Postat av: Forza Milan

Eller varför inte ta tillbaka Ronaldo eller Adriano.

2009-07-02 @ 13:44:27
Postat av: jimmy

Adriano hade gjort det underbart i milan :) fan va alla e negativa mot "äldre" spelare. ni kan ju inget om fotboll.

2009-07-02 @ 16:32:37
Postat av: Add

Det handlar nog inte om kunskap Jimmy.. Adriano hade varit helt fantastisk i Milan... OM han lyckas hålla fokus på fotbollen och inte det runt omkring... Äldre, nej äldre har jag inget emot, men när deras bäst före datum passerat långt innan nitton-hundra-frös-ihjäl anser jag att man måste satsa på yngre spelare...

2009-07-02 @ 16:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0