Ny dag... Nya rykte...


Elano är det senaste namnet...

Manchester Citys bänkade Brasse Elano kopplas nu ihop med Milan enligt tuttomercatoweb.
Nu tänker du förstås att om man inte platsar i City så platsar man inte ens i Milans junior lag. Dock ska tilläggas att Citys tränare inte verkar gilla Elano då han är hästlängder bättre än konkurransen på Citys mittfält...
Dock tror jag att  det blir svårt att göra affärer med City med tanke på att de blev rätt så hårt blåsta av Milan i vintras när de trodde de hade en chans att värva Kaka´...
********************

Livornos innermittfältare Diamanti rapporteras även finnas på Milans radar...
*********************

Om Wolfsburg får Nilmar... Vågar vi hoppas på att Silvio öppnar plånboken då?... Ge mig Dzeko Silvio, snälla gör det...
**********************

Galliani sa idag enligt Milannews att erbjudandet Sevilla har fått för Fabiano står fast och gäller fortfarande om de är intresserade... Han lugnar också oss supportrar när han säger att Beckham förhoppningsvis kommer tillbaka i Januari... Jag vill hemskt gärna ha Beckham i Milan, men jag vill ha ett par andra spelare nu, inte i vinter...
***********************

Kommentarer
Postat av: Markuss

skulle också kunna tänka mej ha beckham i laget, som vi hade!.. MEN han är en för stor klubbhora för min smak. visa HJÄRTA för klubbmärket!

2009-07-21 @ 20:57:59
Postat av: Anonym

Beckham jobbar alltid som ett svin för det lag han spelar i, så det är inget att oroasig för :)

2009-07-22 @ 00:34:05
Postat av: Pervan

Beckham är helt okej men det finns faktiskt bättre och yngre alternativ. Tänk er om vi köper elano så kör han till höger, pato till vänster och ronaldinho bakom en anfallare.(pippo , boriello, HELST Dzeko :).



OT

Åker till bosnien på lördag då blir det att köpa en dzeko tröja iaf :)

2009-07-22 @ 12:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0