Pirlo är komplett...

Hernanes, mannen som ryktas vara Pirlos arvtagare om han går till Chelsea sa idag följande till Gazzetto Dello Sport:

Om Pirlo:

-Pirlo är en komplett fotbollsspelare, förmodligen den bästa i världen, varje gång jag ser han spela blir jag imponerad. Vi spelar på samma plats på planen men har olika spelsätt, jag tycker om mitt sätt.

Bloggarens kommentar:

Jag tycker också om ditt spelsätt Hernanes, du är mer än välkommen... I intervjun säger också Hernanes att det skulle vara en ära att dra på sig Milan tröjan...
******************************


Kommentarer
Postat av: vanbasten

Hernanens klar för Milan om 2h 42min 23sec :)

2009-07-13 @ 21:49:13
Postat av: Anonym

Kan bara hoppas.

2009-07-13 @ 22:22:50
Postat av: #99

Skulle sitta mycket bra!

2009-07-14 @ 13:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0