Super-Pippos två avgjorde...


Fortsätter att näta...

Super Pippo Inzaghi gjorde båda Milans mål i träningsmatchen mot Varese som slutade 2-0, noterbart att samtliga spelare i Milans trupp fick speltid...
***************************

Huntelaar ska ha tackat nej till Stuttgart... Är det någon mer än jag som fortfarande hoppas?...
****************************

Flamini ska tydligen enligt Sky Sport Italia varnat Leonardo för att Flamini minsann inte ska spela högerback i år, han är mittfältare som han själv säger...

Bloggarens kommentar:
Jo, Mathieu ska spela högerback i år om jag får bestämma, han är tveklöst den bästa högerbacken vi har och på mitten har vi redan Gattuso och Ambrosini som konkurerar om platsen som defensiv mittfältare, ska Flamini slåss om en plats  där så är han tyvärr tredje alternativ tack vare den status som både Max och Ringhio har i klubben...
*****************************

Milannews. it rapporterar att Manchester City lagt ett bud på 25 miljoner euro på Luis Fabiano... Skulle Fabiano gå till City så kan man inte göra annat än att skratta åt honom...

Kommentarer
Postat av: Bra blogg!

Grym blogg add, men det börjar bli lite jobbigt när du skriver i svenskafans forumet så fort du uppdaterar. Om folk gillar din blogg och tycker att den är bra har dom den redan som bokmärke eller kollar till den.

2009-07-12 @ 22:42:15
Postat av: Barham

Jag har inget emot, för att alltid när jag besöker bloggen så brukar jag alltid komma via svenskafans, och jag hoppas det är sant med city budet på fabiano, för jag jag vill så gärna se hunter i milan!!!!!!!!!

2009-07-12 @ 23:19:30
Postat av: ANDRE

Hur lågt har ni supportrar sjunkit egentligen hur kan man vilja ha hunteelar i en kluvbb som mina så lågt ska vi inte skjunka*!

2009-07-12 @ 23:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0