Torsk i Amerika men det är inte det som oroar mest...

Milan åkte inatt på en 2-1 förlust mot Club America. Pippo Inzaghi kvitterade vackert på Flaminis framspelning. Flamini och Ronaldinhos insatser är det vi tar med oss från den här matchen. Nästa match väntar Chelsea och mina damer och herrar... Det finns ingenting alls som talar för en vinst för Milans del... Bara det inte blir 5-0...
*****************************

Trots stryk mot Club America är det inte det som gör att Milanistas runt om i världen inte kan sova ordentligt...
Det som håller Milanistas sömnlösa och oroliga är att Trezeguet ryktet fortsätter att florera...
Det skulle inte förvåna mig om smilfinken står där på Milanello med Trez och berättar om vilken storvärvning vi har gjort... Fattas bara...
******************************

Kommentarer
Postat av: Anonym

100 % säker på att Trez kommer :) ända vi har råd med, sen gillar ju styrelsen gammla spelare :)

2009-07-23 @ 14:49:57
Postat av: Martin

Trez-ryktet får vi ta med en nypa salt. Det är bara ett spel B&G kör. Ni vet hur duktiga dem är på sånt, tänk bara på Kaká övergången i vintras...

Eftersom Elano och Trez har samma agent, Caliendos, så klart det att dyker upp rykten. Om jag ska vara ärlig, så tror jag att bakom kulisserna förhandlar Galliani om Elano. Låt oss hoppas på att jag har rätt, för alla dagar i veckan ser jag hellre Elano spela i Rossoneris vackra tröja än Trezeguet.

2009-07-23 @ 15:25:51
Postat av: Martin

Och en STOR sak till. Om Elano kommer, så hoppas jag innerligt att han petar Seedorf. Eller han kankse är oersättlig? -NOOOT-

2009-07-23 @ 15:31:10
Postat av: blvhlöbj

Bendtner på tapeten

2009-07-23 @ 18:11:16
Postat av: Anonym

En danskpölse :(

2009-07-23 @ 20:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0