Dagen efter Hunterday...


Vi vill se det här varje match!...

Huvudpersonen själv efter matchen till:

- Jag har jobbat hårt för att få spela och kunna göra mål, så jag är väldigt glad att den äntligen gick in och förhoppningsvis kommer det fortsätta att bli bättre nu...

- Alla var så glada för min skull och vi firade mina mål ihop och jag känner mig som en del av denna gruppen...

- Det var jobbigt från början. Vi spelade inte bra och jag spelade inte bra, men jag har jobbat hårt och förhoppningsvis kommer detta innebära vändpunkten för min del...

Leonardo efteråt:

- Det var så underbart. Det finns vissa saker som går bortom förnuft och handlar om känslor. Det finns så mycket bakom den här matchen som gör mig glad.

- Poängen var viktiga, men jag framför allt är njuter av det som hände inom laget och spelarna i kväll. Det var underbart.

- Med allt som Klaas har gått igenom, han är ny här, inte talar språket, hade en mardröm start, sedan ser man vad som händer ikväll.

- Ni såg alla vad som hände påplanen, hur de firade med honom. Det är den typ av kvällar som gör att det värt det att vara coach.

Och framspelaren Super-Poppo Inzaghi:

- Jag är glad över att ha kunnat hjälpa Klaas. Du måste alltid vara redo när tränaren kallar upp dig och det gör mig glad attHuntelaar gjorde mål eftersom det inte ofta händer att jag får en assist.



Intervjuerna hämtade från: Football Italia
*******************************

Dom pratar om Arsenal - Chelsea och Barcelona - Real Madrid i helgen. Dom matcherna var en fis i rymden jämfört med helgens bästa nämligen Sampdoria - Genoa. Geniet Cassano i högform och fotboll när det är som absolut bäst. För att inte tala läktarkultur. När det gäller att höras på läktaren och tifo är Italien fortfarande överlägset de andra.

Hur kommer det sig att toppmatcherna i England alltid är så tråkiga att man varenda gång somnat innan matchuret tickat upp på minut 35?.

Att Liverpool rök ur Champions League är det bästa som hänt sedan Milan tog guld 07-. Den karamellen kan man suga på ett tag framöver. Nu ska bara Milan greja Zurich borta så kommer detta trots allt vara en fullt godkänd höst för Leos grabbar...
********************************



Kommentarer
Postat av: Forza Milan

Härligt!!!!!Nu kör vi ännu hårdare o kommer ikapp Inter.

2009-11-30 @ 22:12:07
Postat av: Aaa

Riktigt nice. Hoppas vår flytväst håller i sig :) Viktig match mot Zurich, tror Real får svårt mot Marseille och vi kniper första platsen...

2009-12-01 @ 21:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0