Det är Silly Season redan mina damer och herrar...

Edin Dzeko alla Milanistas dröm säger idag följande:

- När jag var liten var jag redan då ett stort Milanfan. Jag har alltid drömt om att få spela för Milan och jag kommer spela för Milan nästa sommar, enligt Milannews.it

Ord och inga visor ladies and gents... Nu kan vi bara hoppas. 25 miljoner euro lär det kosta men det lär fasiken ta mig vara värt varenda krona!...
*************************


Samtidigt rapporterar Football Italia att Milan än en gång jagar Sao Paolos Brasse Hernanes. Milan ska enligt deras källor vilja ha Hernanes redan i Januari. Detta kan dock stöta på patrull i form av icke eu pass. Adiayah tar ju den sista om han nu blir klar?...
*************************

Klaas Jan Huntelaar har inte hittat nätet i Milan än. Undertecknad är dock övertygas att så fort han satt en boll i målet kommer det bara flyta på. Såhär säger huvudpersonen själv till Sky Sports:

- Jag fick mina chanser i början men var inte tillräckligt bra på att utnyttja dem.

Klaas säger att det är inte aktuellt att lämna Milan i Januari varken för Tottenham eller någon annan klubb. Han tänker stanna och slåss och den inställningen gillar vi...
*************************

Toulouse Franske landslagsanfallare Gignac ryktas också vara ett aktuellt namn för Milan om Hunter skulle lämna i Januari. Gignac vann den franska skytteligan förra säsongen...
*************************

Även Cska Moskvas anfallare Milos Krasic flörtar med Milan enligt Milannews.it
*************************

På söndag väntar Cagliari hemma och låt oss då hoppas att alla är utvilade så segertåget kan fortsätta...
*************************

Kommentarer
Postat av: J17

Hoppas Dzeko!

2009-11-17 @ 12:54:19
Postat av: besviken

Uppskattar uppdatering av bloggen - men varför så inaktiv blogg? :)

2009-11-17 @ 19:24:26
Postat av: Add

Pga sjukdom uppdateras bloggen i dagsläget sporadiskt. Dock har det funnits föga lite att rapportera om senaste tiden...

2009-11-18 @ 10:35:57
Postat av: ACM

Bra jobbat :) Krya på dig.

2009-11-18 @ 18:51:52
Postat av: heeeeeeeey

hoppas dzeko kommer han är grym!

2009-11-19 @ 16:21:06
Postat av: #99

Creds till Add! Kämpa på.

2009-11-23 @ 13:40:25
Postat av: Milanista

Bästa bloggen, krya på dig!

2009-11-23 @ 22:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0