1 poäng i Neapel... Mer än vad jag räknat med...

Vi hade 3 pinnar i 90e och kassaskåpssäker ledningen med 2-0. Tre minuter senare stod det 2-2 och en pinne blev det bara igår...

Dock ska tilläggas att trots att det är surt i så här dagen efter så trodde jag inte i min vildaste fantasi att vi skulle få med oss en enda poäng från säsongens absolut svåraste bortamatch. Jag kan inte minnas sist vi vann i Neapel. Däremot kan jag minnas en hel del svidande förluster därifrån...


Leo angående Dinhos beteende efter att ha blivit utbytt:

- Han blev arg och det är bra att han reagerar. Dock var jag tvungen att byta in Flamini för att säkra upp...


Om ärligheten ska fram så spelade vi bara fotboll de första 8 minuterna. Resten av tiden ägnade vi åt försvarsspel..

Nelson Dida... Vad är det som händer? Var det verkligen Nelson i målet igår?. Det var Dida anno 03- vi fick bevittna...
************************




Kommentarer
Postat av: Forza Milan

Vi skulle haft alla 3 pinnarna med oss,de va riktigt uselt.

2009-10-29 @ 13:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0