Imorgon är det dags...

Imorgon 20:45. Milan möter ett lag som i alla andra ligor i världen inte ens hade fått spela Division 7 fotboll pga sin ekonomi. Real Madrid står för motståndet och vid det här laget vet vi vad som väntar. Cristina missar matchen och det är skönt... Inte av den anledningen att jag fruktar han som fotbollspelare utan av den anledningen att jag slipper se hans lipiga min hela tiden...

Galliani sa idag att det blir konstigt att se vår egen Kaka´ i en annan matchtröja. Detta borde han tänkt på tidigare. Dock har Ricky av respekt för klubben han älskar över allt annat lovat att inte jubla om han gör mål...

På vår skadelista finner vi Storari som blir borta i en månad enligt rapporterna. Dida förväntas vakta målet och vi har all rätt att vara oroliga redan nu...

Imorgon kommer en ordentlig inför rapport med mera...


Kommentarer
Postat av: Forza Milan

En fråga som icke rör denna artikel:Är det någon som vet nån sida man kan köpa nappar o andra babyartiklar med AC Milan på? Har kollar milans hemsida men dom har inget.

2009-10-20 @ 20:01:40
Postat av: Add

Via shopen vet jag inte. Bör dock gå för dom säljer sånt på Milanpoint...

2009-10-20 @ 20:12:54
Postat av: Forza Milan

Shoppen har inget i alla fall,kanske någon som vet nån annan sida från Italien.

2009-10-21 @ 09:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0