Inför Real - Milan...


Du behöver springa som för 6 år sedan ikväll!...

Ok, vi har kommit fram till matchen vi gått och fruktat sedan lottningen blev klar. Real Madrid vs Milan. Avspark 20:45 och mina damer och herrar... Ingenting, absolut ingenting talar för oss...

Vår bäste spelare de sista åren, mannen som bar laget på sina axlar. Ja, jag vet att vissa hävdar att han var usel de två sista säsongerna vilket han var. Problemet är bara att trots att han var usel så var han ändå bättre än sina lagkamrater. Ikväll kan vi bara hoppas att Ricky Kaka´ har sin sämsta kväll någonsin på fotbollsplan...

Milan kommer till spel utan skadade målvakten Storari. Detta betyder att Dida står och bara detta gör det nästan värt att knappra losec innan matchstart.

Till höger kommer Oddo spela, Thiago Silva och Sandro Nesta spelar mittbackspar och Zambrotta spelar till vänster.

Abate utgick skadad sist så mittfältet kommer bestå av Seedorf, Pirlo och Ambrosini.

Fram spelar Super Pippo Inzaghi, ArraPato och Dinho.

Förra året hade jag inte fruktat Real då varken Guti eller Raul igentligen skrämmer någon motståndare längre.

Men det var förra året och innan deras redan 4 miljarder feta skuld blev 7. In kom spelare som vår egen Kaka´, Christin Ronaldo, Xabi Alonso, Benzema och det är ju inte direkt några dussinlirare. Vi kommer få det sjukt tufft ikväll mina damer och herrar. Men hoppet är det sista dom tar...

Det krävs ikväll för att undvika samma fiasko som mot Inter följande:

Kriga i varje situation och skräm livet ur dom som vi gjorde mot United för 2 och ett halvt år sedan...
******************************

Kommentarer
Postat av: J17

DIDA JAG BÖRJAR GRÅTA! vad gör han i vår klubb? :(

2009-10-21 @ 21:31:52
Postat av: J17

Det finns rättvisa!!! PATO är kung!!!

2009-10-21 @ 22:40:21
Postat av: Forza Milan

Sådär ja,har äntligen hämtat mig från det unerbaraste jag sett på länge,men Dida hallå där vilken pajas,påminner mig om Kalac.Sen har vi vår lilla anka PATO tack du var kungen av Madrid.

2009-10-22 @ 00:20:11
Postat av: Ehfraim

Jag är mållös, en medioker förstahalvlek som kontras av en 2a halvlek med effektivitet så det räcker och bli över och glädjeskrik så man är helt hes dagen efter. När till och med spelare som Oddo kommit över halvplan och Zambrotta krutar på, då måste vi vinna. En eloge till varenda lagdel, till och med Dida som "räddade" hos från några bollar. Glöm inte Borren! Nej jag orkar inte skriva mer, ska kolla på målen för femtioelfte gången nu!



- En överlycklig rossonere

2009-10-22 @ 08:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0