Rafinha, Jovanović, Pato om VM och Hunter...


Har svårt att bestämma sig...

Rafinhas agent säger idag enligt Milannews.it att spelar inte kommer att lämna Shalke 04 i Januari. Utan en flytt är först aktuell nästa sommar...

Bloggarens kommentar:

Någon verkar har otroligt svårt att bestämma sig...
******************

Huntelaars första tid i Milan har inte varit lätt. 0 Mål och mest bänknötande. På söndag kväll mot Chievo (en madrdömsmotståndare för Milan) ska det vända. Hunter ryktas starta tillsammans med sambapojkarna där fram...
******************

Milannews rapporterar att Jovanović som i dagsläget spelar i Standard Ligue avslöjar att han inom kort kommer lämna Standard. Han säger att det i dagsläget står mellan Valencia, Atletico Madrid och Milan.

-
Oguchi Onyewu talar jag ofta med. Han säger att jag skulle passa perfekt där men jag kan inte avsöja mer för stunden...
******************

- Ett VM utan mig är otänkbart och jag kommer göra allt som står i min makt för att visa att jag ska med!...

Orden kommer från ingen mindre än världens hetaste 20 åring Alexandre Pato. Det låter lovande för oss Milanisti om man säger så...
******************

Transfermarketweb uppger att Juventus och Milan nu trappar upp jakten på Sao Palos anfallare Neymar...
******************

En ung Argentinare vid namnet
Gustavo Leonel Pereira landar i Milano på söndag och kommer sedan provträna med Milan. Pereira är 17 år gammal och är anfallare...
******************

Imorgon 20:45 är det meningen att vi ska fortsätta segertåget. En ruggigt svår bortamatch i form av Chievo väntar. Ingen kanal verkar sända... Oväntat...
******************



Kommentarer
Postat av: Forza Milan

Jävla pisskanaler som köpt rättigheterna till Serie A,visar fan bara skitmatcher med Juve o andra skitlag.

2009-10-24 @ 13:24:13
Postat av: .

Roligt att du är igång och skriver igen - även om det inte är lika frekvent som innan...

2009-10-25 @ 10:46:12
Postat av: J17

Varför vill dom värva massa anfallare hela tiden när det är ytterbackar och mittfältet som behövs förnyas? :(

2009-10-25 @ 11:22:26
Postat av: ACM

@J17

Tror nog att denne 17 åring är tänkt för primaveran. Hade nog hört talas om han annars, om han nu var tänkt till Milans A-lag.

2009-10-25 @ 19:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0