Ursäkta mig...

Har inte orkat skriva då det finns så lite att skriva om. Vi lyckades iallafall knipa en livsviktig pinne i kampen om placering 7-11 (ingen tror väl på allvar att vi ska ta oss till Champions nästa år) mot Bari i söndags även om vi inte var förtjänta av den. Marco Storari bäst i Milan igen...

Dock är jag inte alltför besviken. Jag har nämligen haft hela sommaren på mig att förbereda mig emotionellt inför vilken fiasko säsong detta skulle bli. Är detta den sämsta säsongen sen jag började följa Milan?... Ja, och då var jag redan inbiten under det senare 90-talet...
*********************

Imorgon väntar Zurich och även om vi är usla är dom ännu sämre så blir det inte tre pinnar så är det fan i mig oförlåtligt...
*********************


Kommentarer
Postat av: Anonym

fullständigt godtarbar ursäkt! finns som du säger inte mycket mer att säga, och inget ork att klaga.

2009-09-29 @ 17:41:35
Postat av: J17

HAHA! 1-0 Zurich, lägg ner klubben så slipper ni skämma ut oss mer!

2009-09-30 @ 21:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0