Väntad förlust i Udine...

Pga virus i datorn har bloggen legat nere ett par dar... Nu är jag tillbaks...

Såg bara första halvlek av Udinese-Milan igår. Stängde av i halvlek då jag inte orkade lida mer (jag insåg ganska snabbt i första halvlek att vi inte kommer få en endaste pinne med oss hem)... Ni får gärna lämna en rapport om andra halvlek...
**********************

Thiago Silvas skada gör att han förmodligen kommer missa Bari och Zurich...
**********************

Miloš Krašić ska vara väldigt nära Milan enligt Milannews.it och transfermarketweb.com. Det ryktas att vi gör klart affären i vinter men att han inte ansluter förrrens i sommar...
**********************

Wolfsburg säger att Dzeko förmodligen lämnar dom i sommar... Sevilla lurar i vassen...
**********************

På söndag kväll väntar Bari. Jag vet inte ens om jag i dagsläget vågar hoppas på en poäng...
**********************

Kommentarer
Postat av: Forza Milan

Sorgligt om Dzeko slinker förbi oss igen.Såg ni Galliani på läktaren igår?Den mannen kan inte sova bra.

2009-09-24 @ 20:07:11
Postat av: Markuss

asså vilket jävla piss gäng vi har... vafan börja satsa på ungdomsverksamhet, titta på juve :P........ eller dum huvena säljer väl iväg skiten till parma på 50%. för mkt fokus på pengar dessa dagar.... :/

2009-09-24 @ 22:12:10
Postat av: Anonym

Heja! Serie B nästa! där kanske vi kan vinna iaf :D

2009-09-26 @ 16:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0