Tankar efter ikväll...

Det absolut bästa som kunde hända Milan i dagsläget har tidigare idag inträffat efter många om och men. Låt mig utveckla mitt resonemang.

1. Vi behövde en centertank som kan dribbla, skjuta, täcka boll, vara rent djävla magisk samt göra mål. Oj vad detta har saknats sedan Sheva försvann.

2. Den sista pusselbiten skulle jag vilja kalla det. Milan har idag ett oerhört stabilt gäng att ställa på banan eller vad sägs om Amelia, Sokratis, Thiago Silva, Nesta, Antonini, Ambrosini, Pirlo, Boateng, Pato, Ronaldinho och trumvirvel... Där vi tidigare hade två totalt helt urusla alternativ att välja mellan (Borriello och Huntelaar) har vi numera en kille vid namn Zlatan Ibrahimovic...
*******************************

Milan - Lecce. Säsongspremiär... Jag bojkottar Canal+. Var skulle matchen sändas?... Canal +... Detta är numera ändrat till tv4 sport och så lär det vara hela säsongen... Med andra ord, jag slipper streama en enda match i år...

Många okunniga människor uttalar sig om transfern, bland annat Jesper Blomqvist som tyckte Zlatan bytte ner sig... Från vad undrar jag då? 2 intressanta matcher per säsong i Spanien?...

Han kommer hem, till riktig läktarkultur och en ordentlig fotbollsliga...
*******************************

Silvio ska tydligen ha samlat hela laget på Milanello sen ringt upp Ibra på högtalare... Silvio vet när det är dags att visa att Silvio fortfarande är boss...
*******************************

Förlåt Galliani för jag kritiserat dig de tre sista åren... 25 miljoner euro... Vilket jävla rån... Betalar Barca flygbiljetten till Milano med?...
*******************************

Raiola är tydligen riktig jobbig att ha att göra med... Från 70 miljoner euro till 25 på en vecka... Pizzabagaren kan än...
*******************************

Till sist, tack handbollslaget från landet tjurfäktning... Vi hämtar Messi nästa år om det är ok...
*******************************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0