Vi kan andas ut...

Juventus hemsida bekräftar just nu att Luca Toni är klar för Juventus... Därmed kan vi andas ut...
*************************

Galliani säger enligt Milannews.it att Ronaldinho affären kommer att vara löst om 2-3 dagar... Har vi hört detta tidigare?...
*************************

Rodney Strasser, grabben som glidtacklade sig rakt in i våra hjärtan när han sänkte Adriano med en perfekt glidtackling för några säsonger sen fick igår äntligen chansen på riktigt... Och som han tog den. Framspelad av geniet från Bari gjorde Strasser igår matchen enda mål i 85:e mot Cagliari på bortaplan... Man var tårögd... Det var även Strasser, och såg ni glädjen bland resten av spelarna när de såg vem som gjort mål? Magiskt!...
*************************

Nu väntar Udinese på söndag på San Siro och med Flamini, Pirlo, Boateng skadade och Ambrosini avstängd måste Strasser få chansen från start...
*************************

Merkel gjorde med sin första Serie A start för Milan och ingen kan väl klaga efteråt, det lovar gott inför framtiden...
*************************

Jag har skrivit det tidigare men det är värt att nämna igen... Toni till Juventus... En sten släppte från bröstet...
*************************

Jag skrev det tidigare i veckan... Leo är ingen Special One... Vad som oroar är nu att precis som jag skrev jagar nu Inter Ganso och Neymar...
*************************

Dzeko till City... Alla vet att Dzeko vill spela för Milan men det går inte i dagsläget... Måste vara roligt för City fans att veta att man betalar drygt 300 millar för en spelare som öppet säger att han först och främst vill till Milan, går inte det kan han tänka sig att gå till Juventus, men det går inte heller så jag väljer City tills en riktig storklubb värvar mig... Och bättrar på mitt bankkonto nått rent djävulskt...
*************************

Lazzari kopplas än en gång ihop med Milan... Den som lever får se...
*************************

Kommentarer
Postat av: Jr

Fyfan vad fint att du är tillbaka Add! Kommer behövas när jag nu i Japan kommer sitta och följa Milan så gott det går! Keep it upp och kör på nu, vill läsa här tills titeln är hemma!

2011-01-08 @ 18:40:25
Postat av: Add

Jr:

Jag lovar lad. Spread The Word. Hoppas du har det nice i Japan. Kommer en uppdatering senare ikväll

2011-01-08 @ 19:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0